Alla inlägg den 30 augusti 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 30 augusti 2012 11:13

Jag är lycklig nu. Och det blev kag bara så där på ett finger knäpp.. Lyckan fann mej och det är jag glad för.. så inihelvete glad! Så vackert och duktigt gjort av mej som ett mänskligt exempel att våga lämna.. Det gjorde jag bra. en klapp på axeln för mitt mod.. kärlek är så stort.. Den kan sträcka sej hur långt som helst.. vad som helst kan hända.. vare Sej man vill eller inte.. svartsjuka,otrohet,gråt,lycka,pirr i magen,glädje,tröst,förstå,lita,omtänksamhet,vänska
p,hjälpsam och Gemenskap! listan kan nog göras lång med både för och nackdelar.. men vi lever nu. vi ska inte va rädda för vad som kan hända i framtiden den står ändå redan skriven..

Per
är den mest underbaraste jag vet, så snäll, omtänksam, Rolig, lätt irriterad och otroligt vacker! Jag hoppas på ett långt och lyckligt liv med dej min älskade vän.. <3

Av Hannah Lind Kareliusson - 30 augusti 2012 11:00

Vilken bra start på dagen.. idag skulle jag ha varit iväg och tagit kort för mitt nya körkort eftersom det varit borta i månvis! men så vips så fann ja de! jag har verkligen letat överallt, det är inge ovanligt att ja tappar bort saker.. det händer varje dag. men ack vilken lycka! Så jävla skönt! :)) Nu ska ja bara finna bankomat kortet sen tror ja allt är åter funnet :) wii!
men ja, Nu har jag bara 9 timmar kvar av detta jobb pass. sen har ja en veckas ledighet framför mej.. Sweet! Då kommer jackiie stå i centrum. erkänner att ja inte haft mycke tid över till henne.. min finaste älskling <3

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards