Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 20 augusti 2012 09:55

tog på mej ett extra pass idag, men vad gör väl det? Vad skulle jag annars ha hittat på med? Barna börjar skolan och min Molt lövet mitt är sjuk " :'( kunde förstås ha åkt till henne för att slava henne hela dagen men Måste man så måste man väl... Aaaaaa, nu kom jag på att jag faktiskt kunde ha varit med Mina nyblivna gammal vänner, invecklat -.- men Maria och Sandra det! Att jag inte tänkte på de :/ Fasiken så de kan gå.. Men det kommer väl fler gånger.. :) Jag har fått chansen att träffa helt underbara människor i helgen.. Där trivdes ja bRa.. jag kan inte annat än fnissa till när jag tänker på de. *fniss*
Får återgå till den vanliga vecko rutinen. Ha en fin dag mina vänner och ovänner! Tjiihing,

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards