Alla inlägg under mars 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 15 mars 2011 05:23

Rödluvan lyssnade inte sin mamma, Pinocchio var en lögnare, Robin Hood va en tjuv, Tarzan gick utan kläder och sov med apor, Snövit bodde med sju män, Pippie blev jagad av Polisen och Emil drack sig full vin i unga år. Det var endel av alla förebilder jag vuxit upp med. sluta klaga mitt uppförande :) Hahahahaha...

 

Jag är alldeles för trött för att vara vaken, och alldeles för pigg för att kunna somna, så vad gör man ? :)

 

 

<3

Av Hannah Lind Kareliusson - 15 mars 2011 04:38

Jag är trött till max, och irriterad! vilket jag alltid är varenda morron.. Men idag är allt extremt eftersom jag gått upp extremt tidigt :/ Usch å fy.. Klockan fyra väckte mej Rickn för då va det dags för att åka ner till byn och passa  barn..  Så nu sitter jag här och väntar på att tiden ska gå frammååt. Men fy va sakta det går. Jag som vill hem. Ååå tjusa med min älskling ett slag, jag vill hem hem hem..

 

Min lille vän ska på Praktik idag så jag hinner väl bara se honom i dörren.. Nej nu ska jag försöka vakna till lite .. Hoj hoooj!

..

Av Hannah Lind Kareliusson - 14 mars 2011 21:34

Naaaw, Världen är visst full av gulliga vänner :) Såna som länkar mej tex xD Thaanks Tess! Hinner inte med bloggandet känner jag.. Vilket är synd för det är juh så kul. Hinner knappt kolla Facebook? Och Varför ? JAG VET INTE!

Men nu Blire snart BB. Sen blirre Sova för imorron går jag på passet som börjar vid 04.30 OMG! Jag kommer döö ut. Gissa om jag kommer va trött? ööhe ja! Fy faaen .. Jag LOVAR att komma in å skriva imorron! Natthi Världen!



Läsvärd

http://ronnyssyrra.bloggplatsen.se/



Kommer snart Tillbakaa till början igen..


 

Av Hannah Lind Kareliusson - 12 mars 2011 18:22

Sitter just nu Vid min sötnos :) Åååh vi ska snart dra ;) SKÅL!

Av Hannah Lind Kareliusson - 10 mars 2011 14:05

      

   

Av Hannah Lind Kareliusson - 10 mars 2011 12:25

Acceptera mej för den jag är.. Jag kan aldrig se mina egna fel och brister.. Alltså jag förstår inte om jag gör fel, därför behöver jag hjälp från omgivningen som talar om för mej om jag gör fel..  Nu menar jag inte att det är så jämnt men det häner i vissa situationer där jag kan känna mej rädd..

Jag är en vanlig människa som är rädd för det jag inte ser eller vet något om.. Vilket jag tror dom flesta är/kan vara.. Jag döljer inte min svagheter.. För skulle jag dölja dom är jag inte stark som person, och det är väl de dom flesta vill visa sig som.. STARK! Meen även om man visar sej stark finns det alltid någon i själen som inte fungerar.. Nått som tynger nått man alltid bär runt på..

Bekämpa er rädsla för att ta er nånstans i livet!

Av Hannah Lind Kareliusson - 10 mars 2011 11:52

Hög puls hela kvällen..


 

,.,

Av Hannah Lind Kareliusson - 9 mars 2011 14:20

Jag har inga Ovänner, Bara gammla vänner som inte kan acceptera mej om jag gjort fel..

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards