Alla inlägg under mars 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 9 mars 2011 10:43

Mina Livs bästa sex månader har just paserat. Att jag till slut kunde få det så bra.. Såå läge som jag velat haft den pojken och till slut va han min på ett fingerknäpp. Jag ångrara inte vägen jag fick honom på, eller nått jag nånsin gjort med honom. Jag förgyller min dag, Han gör livet värt att leva..

Jag kommer aldrig i hela mitt liv lämna dej.. Jag kommer aldrig såra dej heller..


Min baraa min!


 

Av Hannah Lind Kareliusson - 8 mars 2011 12:35

Har nyss varit och hämtat Piga,

hon smet bort till familjen Haraldsson.

Tack för hjälpen btw..


Dessa Gjorda ja på 10 min på Picnik  ;)


 


 

Av Hannah Lind Kareliusson - 8 mars 2011 11:35

Jaahaapp, gissa vad jag har gjort halva natten? SKURAT BLOD! Fan.. Piga va ute och troligtvis skar sej på snöskövla?(stv) så hon skärde upp "Simmhuden" på tassen. Men Ont kan ni glömma att hon har. Lika hyper och lekfull som alltid. Men Blod är det överallt.. Jag stängde in henne i köket igår efter att vi lindat om såret för ungefär 70elfte gången! och gissa hur det gick? Det sluta med att hon låg i sängen uppe så där är de ett helt hav av blod. men jag kan inte förstå att hon kan blöda så mkt, inte nock med att vi skura 6 gånger igår jag har gjort det två gånger idag med men måste göra det en gång till! HELVETE!  Men nu sitter hon ute på linan iaf. MEn små blöder nu med. Det slutar juh inte! men jag ska linda igen när jag städat klart det sista blode så får vi se om det blir bättre och blir det inte de får vi väl ge oss iväg te smådjurspraktiken.. Ni som är rädda för blod ska/skulle nog inte ha varit här inatt/idag.. Jesus vilket Hav..


Hurra Hurra Hurra!


Min älskling fyller år idag. Ricke Liten blir gammal. Snart äldre än mej ;) Hahaha , nej de kommer han juh dock aldrig att bli min lilla ängel. Han är värld allt i hela världen, Men han vill inte ha hit piga på besök mer vet jag iaf efter nattens bravader.. :) Efter städningen är det bara att vänta på att han kommer hem så vi kan åka till rådom :) Ha en fortsatt bar dag alla, Jag ska tillbringa min i skurhinken.. Hoj hoj!


måste sända ett tack till min kära syster
 Zandra som kommer upp med "lugnande" sen :)

..

Av Hannah Lind Kareliusson - 7 mars 2011 17:59


Var det så här det skulle sluta
Var det så här det skulle gå?
Tänk att två människor som älskat
Kan bryta ner varandra så
Tänk att de händer som har smekt mig
Kan riva upp så djupa sår
Tänk att de läppar som har kysst mig
Kan attrackera mig så hårt

Hur kan jag själv bli så förbittrad
Hur kan man säga allt jag sagt?
Hur kan jag själv bli så förhärdad
Hur kan man bli så jävla kall?
Vad är det för en gräslig avgrund
Som plötsligt öppnas i min själ?
Hur kan man tänka såna tankar
Om nån man en gång ville väl?

Jag orkar inte gå igenom
med vännerna vad som var fel
Jag orkar en gång inte se de
det är fullt tillräckligt som det är!

Tids nog så kommer de att säga
Att livet måste ha sin gång
Att nya möjligheter väntar
Att det är fel att se sig om
För min del går livet återvända
På vilket jävla vis som helst!
Men just nu måste jag bekänna:
Det är mycket ensamt här ikväll


<3

-.-

Av Hannah Lind Kareliusson - 7 mars 2011 17:52

LÄSVÄRT!


http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7584426.ab



Inatt ska Piga sova här igen, syster ska ta sej lite semester och åka bort te harans näs å sova där. Harnäs alltså :) Nej nu får allt Pumpe ta å kom hem så ve kan åk te han ! Byeee

Av Hannah Lind Kareliusson - 7 mars 2011 11:16


If You Want To Hear Real Music!




 


Rickard Engström  Sång/Gitarr

Andreas Rinnberg  Sång/Bas

Andreas Arvidsson  Sång/Trummor


-.-

Av Hannah Lind Kareliusson - 7 mars 2011 10:08

Det har varit Jobb hela veckan för mej så det är därför jag inte skrivit nått, det har varit lite mycket, men bättre för mycke än för lite. Äntligen går allt frammåååt som ögat skulle ha sagt :) Hade en trevlig kväll i lördags med en massa musik , Riktigt roligt är det när man får höra folk spela .. Träningen igår va super den med! Allt blir bra nu. Den här vändningen tror jag på. Men jag längtar inte så värst mycke tills det att de vänder och går mot fel håll igen.. Därför lever jag mitt liv här idag istället för att vänta!


Imorgon fyller min älskade pojkvän år. Världens bästaste! Finaste och underbaraste. Inget i hela världen kan jämnföras med honom. Min ängel, min lycka , MIN KÄRLEK! Och på onsdag, dagen efter har vi varit ilag i 6 månader ;D men det känns som om vi har varit ilag i en evighet, kanske är för att det har varit sånt strul så länge mellan oss .. Han är iaf den jag vill dela mitt liv med..

Jag älskar honom, och en dag ska jag visa hela världen det!

Hans presenter är klara iaf. ni kan aldrig gissa vad. Hahaha. men jag tror det är nått han vill ha iaf :) min älskliing ... <3


Jackiie ligger och sover i väntan på långprommenaden i Rännberg :) Det är faktist läskigt att gå här ensam men jag får väl gå ändå. Hunden vill de så , jag får väl offra mej. Hon är det dyraste jag har ska ni veta. Bättre flicka får man leta efter. I fredags fick hon ett ytt regntäcke (ganska billigt i djurbutiken i tby nu) Och reflexer, freesbiy?! (stavning)?? och en massa godis :)

Min lilla sötnoos..<3


Kenth, jag drömmde om dej inatt. Och idag gjorde du mej glad när du sa att du kommer hem i sommar! Jag längtar så efter dej! Fanskap å dyngdret se kul det ska bli :)  kom kom kom ;)




My Baby Is The Captain


<3


 


 



Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards