Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 11 februari 2011 20:01

Lilla Jackiie har varit och hälsat på Farmor idaag , och så har hon lekt med RockAbilly Plutten hela dagen och passat honom :) sicken duktii tös jag har va ?



Babababbaaaaa..


Av Hannah Lind Kareliusson - 11 februari 2011 13:42


Dunderklumpen



 



Av Hannah Lind Kareliusson - 11 februari 2011 11:16

mu bää, dubbel kvack dubbel kvack..... Hannahs hjälplinje?

Serien går varm på tvn och har gjort hela dagen..

Alla människor har en egen ägodel som dom verkligen gillar mest av allt annat, det kan juh vara allt från en sten till en bil? Min bästa ägodel är min Jackiie, Min blandras tik som är den vackraste enligt mig. Jag kommer alltid ta Jackiie i försvar. Men vet jag att hon har gjort något skulle jag ju verkligen åtgärda skadan om det blivit någon. Låt oss säga att min hund skulle sätta sig någonstans och skita på kommuns mark skulle jag självklart plocka upp det ,(och det vet jag att även mina vänner skulle göra) Men så finns det dom som verkligen inte orkar. Jag säger inte att jag är "guds bäåste barn" för visst händer det att jag inte tar upp det, om det inte är synligt eller "ivägen" om man sejer, som i skogen eller på en åker eller i nån stor snödriva. Så tror jag dom flesta av oss tänker.  Men saken jag vill komma till är.... ATT JAG ÄR SÅ INIHELVETE TRÖTT PÅ FOLK SOM SKYLLER PÅ ANDRA!!!! här om dagen kom hem "anonym" person fram till mej och skällde ut mej ör att min hund gör ifrån sig och att jag inte plockar upp. WTF?? jag har inte ens varit där med min hund som "olyckan" skulle ha skett!! Men hon va sten säker på att det va min hund, inte visste jag att hon kunde se på bajsen vem den tillhör? (måste tilläga att denna person har väldigt lite att göra om dagarna!) Men tydligen så kan hon det. Hon skulle aldrig mer tilltala mig för det här. Och en annan sak jag fick höra så sent som igår var att denna hemska person plockat upp skiten och lagt den i en påse utanför grannens dörr och skällt på henne också. Tror denna dam har glömt att det bor ca 20 hundar i detta område så vi är inte ensamma om att rasta hundarna precis där, fast det händer inte ofta att vi gör det för vi går åt andra hållet! Men våran nyaste granne rastar sina hundar där likt alla andra pansionärer med hååverlimper te hunner. men henne/dom skulle hon aldrig i sitt liv tänka sej att skälla på. det är bara oss ungdommar som skall få allt på oss. Och absoluuut har hon favoriter bland oss ungdommar också. Hon är en sån som gör skillnad på olk vilket är styggt gjort. Vi tippar på att starta grannfejden snart. Men denna arma person måste vara elak mot någon dagligen för att må bra. Så jag bara SKITER i henne . För det är nått som är fel! Jag tänker då inte tillåta att ta mer skit från henne eller att hon ska skälla på mina kompisar!

GRR..


 

 


Av Hannah Lind Kareliusson - 11 februari 2011 10:36

Mrs Plutt spelar fortfarande bas , men nu ska jag få honom med mej ut i snön ett slaaag :) Bye byeee..



Hahahhahah -.-

Av Hannah Lind Kareliusson - 11 februari 2011 09:15

Jag kan nog inte beskriva med ord vad du betyder för mig, jag älskar dej otroligt mycket och det kommer jag alltid att göra om jag själv berstämmer..

Du gör mig otroligt lycklig och det är du som gör min dag hel. Utan diig skulle livet vara otroligt tråkigt och meningslöst. Jag älskar dej mest av allt*

<3

 

 Den vackaste stunden i livet va den närdu kom !

Av Hannah Lind Kareliusson - 11 februari 2011 08:52

uppe med tuppen kan man lugnt säga att vi är idag. Philip vill inte sva längre än till sju så det va bara att gå upp och göra välling och sätta på bolibompa och verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna. Menbolibompa är inte så vidare värst kul för Plutten, han vill heller ge sej på att försöka spela stå bas... Vilket han är väldigt duktig på :) hehehe...



Så här ser Philip ut på morronen :)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards