Alla inlägg den 12 februari 2011

.

Av Hannah Lind Kareliusson - 12 februari 2011 22:41

Jag är så otoligt trött just nu så det finns inte. Jag ligger för tillfället på soffan uppe vid syss och dom andra spelar golf på wii vilket mina armar inte tillåter. Rickard har börjat på sitt projektarbete idag. Men den nya bilen han köpt som stått i metbäcken på sia om vägen. Så vi skulle skotta fram den. Och enligt projektplanen skulle det ta oss 3 timmar. Men det tog knappt två. Bilder kommer ja lovar! Det va haaart å skött har ont som skammen i armarna nu.nu somnar jag nog snaart. Natthi världeen. / Hannah the Zzzz...

Av Hannah Lind Kareliusson - 12 februari 2011 13:50

Vaknade av att en liten liten plutt stod å kolla på mig och skrek, Han ville att vi skulle vakna så det va bara att gå upp å göra välling å få ångest för att ja aldrig hann städa igåår. Dagen har gått i städarens tecken, har faktist inte dolat med så mycket annat än just det. Philip sov här ännu en natt så det har varit ett stååhej här på morgonen/förmiddan. Så nu när han fått mat och spelat lite bas blev han utsliten. Så nuu sover han så sött. Men nu finns det juh absoluut inget att göra ? Synd att han måste ha sin bebis sömn annars hade jag allt väckt honom ;) Om inte för allt många timmar drar vi upp till metbäcken för att lämna av guldklimpen och försööka skotta fram Rickards Mersch, Han har de som projektarbete typ. Såå då va den dagen gjort ;) Händer inte mycke i Rännberg men man får inte klaga, för jag har aldrig haft det bättre än vad jag har nu :) Men jag tror att Jackiie kommer bli lite glad när Plutten åker hem för hon verkar va lite avundsjuuk, men hon har nog haft lite kul också med lek å skojj. Nej  nu ska vi förbereda hemfärden för mr Plutt. Ha en bra dag allaa...  

<3


I Love Yo u Baby


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards