Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 13 februari 2011 18:40

Fotbollsträningen gick väldigt bra idag, det va helt kanon! Grymt duktiga tjejer vi ärr:) Nu blirre snart Dusch innan minuten och solsidan, får väl skifta mellan kanalerna vett ja . Heheheh .. Jackiie har varit ensam hemma i två timmar idag (TVÅ TIMMAR) och inte hittat på ett enda bus än, vad jag är stolt och naturligtvis lycklig över min lilla familj. Det är de bästa för mej <3


Nån mer än jag som verkligen INTE bryr sej om hur skidskytten går ? Grr....



*Jackiie Lind Kareliusson Ängström*


 

e

Av Hannah Lind Kareliusson - 13 februari 2011 14:48

Kollar på nån serie nu om mammor som ger bort sina barn? Hur kan man göra så? Skulle aldrig i hela mitt liv kunna göra såå.. Nej nu får ja ta mej en funderare och dra på träning.. Hur många tror ni vi blir idag? Hmm...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards