Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 21 februari 2011 19:19

Har städat å fixat hela dagen, Och gjort mat förståss, Rickard skulle diska men han somna så sött så jag fick göra det istället :) Min lille! och nu passar jag barn :) Som jag ska försöka få i säng... NU! Men det är inte det lättaste må ni tro. Tänk två barn som springer åt olika håll och inte vill sova, gud va jobbigt va ? "/ Men jag får väl göra ett försök iaf. Imorron Borde jag ha egen träning hemma, vi får väl se hur det blir med det. Kan juh alltid prova. Allt nytt är juh värt ett försök iaf :) Nej nu måste jag gå in till dom. Tjaaao! /Hannah

-.-

Av Hannah Lind Kareliusson - 21 februari 2011 12:11

Jag ve inte om jag är övertrött redan eller om jag är döds trött! AAAAH , jag svara nyss i telefånen utan att det ens har ringt ? Hur mä är jag egentligen ?Ajaa, men nu har jag iaf städat huset. Vilket tog mej sisådäär ...... Lång tid iaf. Men det behövs, Mins en gång i veckan men helst flera. Ikväll ska jag hämta barn på dagis :) Wiiie , Det betyder att jag ska träffa orm fan igen... Men jag får också va i stallet :) Happy mee. Brb måste rasta Jackiie nuu..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards