Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 14 februari 2011 21:47

Min älskling sitter vid datorn å spelar medans jag kollar nått bra program utan namn? Kanske låter konstigt men jag vet inte vad det heter och jag kan inte kolla upp det heller. Men bra är det iaf och ja tror de går på 4:. Så kolla in folket :) har varit till ida och pumpe en sväng och kollat när dom spelat. Det är såå kul att få vara med där och kolla hur dom spelar å håller på :) jag älskar att se och höra min kärlek hur han spelar och sjunger. För mej finns det ingen annan. Och ingen i hela världen kan jämnföras med honom.. Att få se hans händer spela på gitarrens strängar gör att jag får fjärilar i magen och jag blir som nykär. Varje gång han sitter här hemma och spelar i tomhet finns bara han. Allt annat försvinner. Min vän kan musik! Han kan charma bara genom att spela . Varje gång han spelar blir jag som nykäär. Igen! Om jag haft en dålig dag och fått för mej en massa saker eller bara blivit svartsjuk hjälper det om han spelar för mej. Jag skulle kunna sitta å lyssna till honom dag som natt.. Kanske just för att jag älskar honom s. Men även innan vi va ilag attraherades jag av hans spelande och hans kunnande. Jag tror och jag vet att han jkommer kunna klara sig på musik en vacker dag.. Det är inte bara hans spelande som gör mej galen av kärlek. Utan även hans ögon och leende. Hela han är perfekt. Hans armar är mums!jag tycker om att se honom görza saker med armar å händer. Då är ju spelningen en bra grej där om jag vill se han jobba :) hans ögon kan nog få mej dit dom vill. Hans leende kan göra mej otroligt lycklig och jag kan känna att jag lever rätt.. Vilket ja inte gjort förut. Allt är så perfekt nu. Jag ångrar allt annat ja nånsin gjort med andra. Jag skulle ha väntat med allt tills ja träffade min prins. Min bästa vän och framtida man.. Han gör mej hel och jag älskar honom. Det va väl bara det ja ville :)


/Hannah

Av Hannah Lind Kareliusson - 14 februari 2011 14:59

Så här roligt brukar

jag ha i väntan på

att min kärlek

ska komma hem :)


Nr 1


 



Nr 2




Nr 3 


 

Hahahahahahahaaa..

-

Av Hannah Lind Kareliusson - 14 februari 2011 14:15

Har du varit med om det här ?


http://www.blimamma.se/missfall.html

Av Hannah Lind Kareliusson - 14 februari 2011 13:06

Nu har vi nyss kollat på Patrik 1,5. Den är  faktist ganska bra, men det finns dom som säger att den är värdelös men det tycker inte jag. Så nu ska jag och Jackiie snart gå ut i snön nån timme och vänta på att älskling ska komma hem. Så att vi förmodligen klan dra oss ner te byn för att träffa MIN MAMMA ! :D jag saknar henne mkt nu.


Otroligt va många läsare jag har. Det gillas. Startade bloggen i förra veckan och är redan uppe i 194 läsare ! Hmm.. Men ni som inte tycker om mej , mitt liv, mina val och mitt skrivande vad är det som är så lockande för er att läsa ? Det undrara jag faktist. Men ni kanske inte ahr bättre för er än att bevaka mej och mitt såkallade perfekta liv!

Grrr.


/ Hannah

Av Hannah Lind Kareliusson - 14 februari 2011 12:55

Jag älskar dej


   


Av Hannah Lind Kareliusson - 14 februari 2011 10:17

Nu börjar snart min och Jackiie "Träning" för dagen, Lite mer grunder får vi gå igenom. Min hund lik som många andra mår inte bra av att inte göra nått på en hel dag, man måste lägga ner sig å stimmulera deras hjärna till en viss grad varje dag. Att du bara sätter dej ner å leker med hunden ett slag är perfekt träning de med. Socialt alltså.

Nej men idag är det alla <3 dag!" Finns det nån mer där ute än jag som ser det som en helt vanlig dag ? Jag älskar min pojkvän och det hoppas jag han vet redan. Jag ger honom hellre nått speciellt en annan dag.. Min älskliing, du betyder allt!

Kan någon av er begripa hur jobbigt det är att va utan jobb? inte kunna göra etrt sklit för det finns inga pengar som räcker till? Hur bär man sej åt? jag söker hela tiden men får inga svar :/ FAAAN I HELVETE va jobbigt det är ...................................


Brb Träning!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards