Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Hannah Lind Kareliusson - 16 februari 2011 09:40

Idag är det två hela år sen min underbara Farfar dog, och ja saknar han såå :/ Usch att sånt får hända. Men tyvärr så är det så det är. Vi föds och vi dör..

 

Hannes är här på besök så vi ska alldeles snart spela wii mario cart tror jaag de blir.. Undrar verkligen vart Ninas DS tog vägen? försvann bara si så där..

 

Du Flicka som tror du lever askungens liv, varför är du på mej så mkt ? varför ger du mej så värdelösa pikar? GÖR DE RIKTIGT ISTÄLLET!

 

Otroligt att jag är vaken jämnt nu tycker jag jag skulle lätt kunna sova ett pa timmar till. Men får la återkom efter spelinga :D Hoj hoj

 

/ Hannah

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards