Alla inlägg den 17 februari 2011

-.-

Av Hannah Lind Kareliusson - 17 februari 2011 18:25

Det osar bränd stekpann i Rännberg! Grrr. Gisswa om jag brände fingrarna av mej då? Aj, allt gör juh ont idag :/ Men nu blirre snart träning , ska prova få med mej Theres också :)

 

Theres fick världens sötaste present av mej nyss :D

Gissa vad de va ?

.-.

Av Hannah Lind Kareliusson - 17 februari 2011 14:09

Män är födda mellan kvinnans ben och spenderar resten av sitt liv på att försöka komma in där igen...ska vi kalla det hemlängtan??

Av Hannah Lind Kareliusson - 17 februari 2011 13:34

Har ni haft det så här förjävligt nån gång ? Ni vaknar på morronen och ska gå upp. men Orkar int öppna ögonen ? det känns som om dom sitter fast? orkar inte göra nått för att försöka få upp dom för det gör så ont ? det kallas ÖGONINFLAMATION! Eller bara en vanlig vagel som jag får av att jag inte tar bort sminket nog fort. Jag tål inte smink så jag får vaglar av de då vilket gör fasiken se ont :'( Aj aj aj....

Av Hannah Lind Kareliusson - 17 februari 2011 13:27

Jag bara älskar den här låten :)

Och den stämmer juh in så bra :D

hahaha ...


Av Hannah Lind Kareliusson - 17 februari 2011 13:06

Städningen är nu avklarad så här på morgonkvisten, Jackiie har ätit så nu sover hon gott. Och jag , ja vad gör jag om inte bloggar kanske ? Vilket ja helt glömde igår, gjorde bara ett inlägg tror ja ? hehe . Men jag va nere vid min mamma hela dagen och lekte med Hannes Och Hjalmar och Philip :) Philip fick jag hämta på dagis så han kunde va ,med och leka. Och Lilla Hjalmar har fått spysjukan :/ Stackars lille vän , gud va hemskt drygt sånt är. För andra alltså känner verkligen medlidande även om jag själv aldrig drabbas men jag vet hur det är för nog har man väl kräkts nån gång i livet. BLÄÄÄ!


Gitarren bara låg där så vacker, så otroligt fin så jag gick fram till den för att flytta den till en säkrare plats ifall att något skulle hända när jag lekt med min älskade Jackiie. Jag tog tag om des hals och skulle just lyfta till när det "SNÄRT" AAAAJ fan helvetes jävla dyg dret va ont! Gitarr jäveln bet mej! eller Den snärta till mej den satans grejen! Strängen rök sååklart.. IGEN! Herregud va det gjorde ont. Men kan lova att jag inte ska röra den mer. Den får ligga på sama plats och händer det den nånting får den skylla sej själv.. Jag skulle juh bara hjälpa medans den anfaller som en ilsken tiger!. Skit gitarr!


Rickard är nog en av dom bättre människorna som finns i världen . Ja inte bara han utan hela hans familj, Allt från Norska pappan till Morfar Binge! Dom är helt underbara! Men igår fann vi intressanta saker i rickards gammla lådor, Det va allt från BB tiden ,(när han låg där osv) Till skolarbete, kärleksbrev,fotografier,teckningar och ja gud vet allt. Såna saker som varje 18 åring borde finna i sitt hem och sånt som alla familjer borde spara till sina barn så dom har för att kolla efter när dom blir stora. Jag tror inte ens mamma har sparat mitt dopbevis? Såna saker betyder mer än nått annat när man får återses igen.. Så det va riktigt roligt att se..


Träning idaag! Fotboll såklaart, Det som är jobbigt är att jag har noll kontroll på bollen när jag spelar.... Men jag får väl lära mej med tiden . Ricky har juh lovat att lära mej så :) Hahah ..

Men på träningen vi har på torsdagar brukar vi mest ha styrka. Vilket jag är urkass på! Jag har ingen styrka i kroppen på nått vis juh :O haha, men får väl träna upp musklerna så det händer nått nån gång :)


Ett kort inlägg om allt och inget.. It's time to take a shower :) Bye bye ..


/ Hannah

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards