Alla inlägg den 19 februari 2011

ö

Av Hannah Lind Kareliusson - 19 februari 2011 22:41

Dålig uppdatering? OM det har varit.. Så in i bomben. Men det är faktist inte lätt att hinna med det heller för när min älskling är hemma vill jag bara vara med honom. För just nu är jag nykääär .. Det är jag varje dag :) jag dyrkar honom mest av allt i hela världen. Just nu sitter älskling och spelar beer pong i rådom. Och det märks på han . Hahaha. Vill ni veta något? När jag blir miljonär ska jag bevisa världen att jag har valt rätt. Han vill också. Vi ska göra de en vacker dag :) sees to morrooooeeww bye bye . Hannah

ö

Av Hannah Lind Kareliusson - 19 februari 2011 22:41

Dålig uppdatering? OM det har varit.. Så in i bomben. Men det är faktist inte lätt att hinna med det heller för när min älskling är hemma vill jag bara vara med honom. För just nu är jag nykääär .. Det är jag varje dag :) jag dyrkar honom mest av allt i hela världen. Just nu sitter älskling och spelar beer pong i rådom. Och det märks på han . Hahaha. Vill ni veta något? När jag blir miljonär ska jag bevisa världen att jag har valt rätt. Han vill också. Vi ska göra de en vacker dag :) sees to morrooooeeww bye bye . Hannah

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards