Alla inlägg under februari 2011

..

Av Hannah Lind Kareliusson - 15 februari 2011 19:32

Nu blirre Halv 8 hos mej med oboy :) Sen dusch å sooovaaa.. Natthi alla där ute..


/ Puss Hannah

Av Hannah Lind Kareliusson - 15 februari 2011 16:26

Det är fatist sant, att det är tur att norskarna finns annars kulle vi inte ha nått att skratta åt. Norgeskämt har blivit stort i sverige. Men ibland undrar man allt om dom inte är sanna. För endel verkar juh helt pöntade och vill stå som symbol för det :)  Så har du nu gett dej in i leken får du leken tåla hahahaa..

___________________________________

 

Jag skulle kunna göra allt

för att få förstöra din dag!

 Du är inte värld ett dugg!

Du kan ingenting

Du ÄR ingenting

Du borde inte

Finnas!

 

Ni måste juh tro att jag råhatar nån ? :) Men nej det gör ja inte ,  jag bara kollar på andras läppar och läser dom rakt av .

 

Freedom comes whenyou learn to let go*

 

 

 

 

Tobias ,

Du kommer alltid betyda mest för mej ,

 även om jag inte kan se dej längre

 även om jag aldig mer kan röra vid

 dej så tänker jag otroligt mycket på dej.

Jag saknar dej

otrolihgt. Jag kan bara in bry mej längre

om ad det är folk tycker och tror ,

För vi vet vad som är sant ,

vi va där . Vi pratade och gjorde

dom mest fantastiska saker man kan.

 En kyss kan säga så mycket,

men bli så förvirrande. 

Jag kan bara uttra mej om dej i min

ensamhet nu det finns inga som vill

 förstå eller haft en tanke på hur det har känts.

Jag vet iaf och du med. Love you .... 

 

 

 

 

 Hannah <3

 


  

<3

Av Hannah Lind Kareliusson - 15 februari 2011 14:11

Va mycket man kan göra på datorn egentligen, Kul ärre också att bara sitta och försöka hitta på saker. Jämnt nu har jag gjort denna film inte så mycket att komma med men man kan ju göra iprincip vad som helst bara man har tålamod..

Funkar på alla datorer dessutom :)
 

Av Hannah Lind Kareliusson - 15 februari 2011 12:41

Aj aj aj ... Va folk kan ta illa upp för små saker, men om ni tar åt er av ´vad det är jag skriver är det juh erat problem , eller ? :) Hahahha. Men kul ärrä!

 

Jackiie är lite väl billig just nu om nån vill slå till? Hon åt just upp mina vantar!* Vilken gullig hund jag har . Det va precis det jag ville att hon skulle göra. Dagen går i Hundens tecken , ska prova leka slut på henne och se om jag lyckas för hon har verkligen energi om någon i hela världen har.. Igår fick jag igång henne rejält hade nått gnällLjud på mobilen som hon reagera ganska starkt på =)



Btw, Lyckas ni lägga märke till vad det är Lickaj läser?


  

Av Hannah Lind Kareliusson - 15 februari 2011 11:21

Jag är så otroligt trött på såna människor som bara lever för att tycka synd om sig själv. Vad är meningen ? att skriva ut saker på facebook hur skit allt är å vad är alltid går åt helvete när man inte ens vill ha hjälp? eller ja , det beror juh förståss på vem det är som bryr sig. Jag hatert! Ni fattar inte . det finns så himla mycke mer att leva för än att bara sitta och tycka synd om sig själv! åå absolut om du gör de sök hjälp, eller ta imot. Facebook är ingen "klagoplanka" där du bara ska yttra dej omdåliga saker för att få andra nyfikna. Sluta gå ut med det så mycket om du ändå ser ner på dig själv och andra människor kan det va bättre för ditt lilla huvud att söka hjälp som sagt! du är bara inbillningssjuk.... Att ingen fattar det? Du är inte bättre eller sämre än nån annan , du kan inte jämnföra så det är styggt. Men du fattar juh varken ut eller in äckliga människa! Men det bästaste är juh att det inte är så många som bryr sig för jag tror det är då som det  kan ändras... Inställningen alltså om ingen bryr sej. Stackars lilla Svaga människa..

Dra åt helvete med dig!

Du är inte värld

alllt du har

kvar!

</3

Av Hannah Lind Kareliusson - 14 februari 2011 21:47

Min älskling sitter vid datorn å spelar medans jag kollar nått bra program utan namn? Kanske låter konstigt men jag vet inte vad det heter och jag kan inte kolla upp det heller. Men bra är det iaf och ja tror de går på 4:. Så kolla in folket :) har varit till ida och pumpe en sväng och kollat när dom spelat. Det är såå kul att få vara med där och kolla hur dom spelar å håller på :) jag älskar att se och höra min kärlek hur han spelar och sjunger. För mej finns det ingen annan. Och ingen i hela världen kan jämnföras med honom.. Att få se hans händer spela på gitarrens strängar gör att jag får fjärilar i magen och jag blir som nykär. Varje gång han sitter här hemma och spelar i tomhet finns bara han. Allt annat försvinner. Min vän kan musik! Han kan charma bara genom att spela . Varje gång han spelar blir jag som nykäär. Igen! Om jag haft en dålig dag och fått för mej en massa saker eller bara blivit svartsjuk hjälper det om han spelar för mej. Jag skulle kunna sitta å lyssna till honom dag som natt.. Kanske just för att jag älskar honom s. Men även innan vi va ilag attraherades jag av hans spelande och hans kunnande. Jag tror och jag vet att han jkommer kunna klara sig på musik en vacker dag.. Det är inte bara hans spelande som gör mej galen av kärlek. Utan även hans ögon och leende. Hela han är perfekt. Hans armar är mums!jag tycker om att se honom görza saker med armar å händer. Då är ju spelningen en bra grej där om jag vill se han jobba :) hans ögon kan nog få mej dit dom vill. Hans leende kan göra mej otroligt lycklig och jag kan känna att jag lever rätt.. Vilket ja inte gjort förut. Allt är så perfekt nu. Jag ångrar allt annat ja nånsin gjort med andra. Jag skulle ha väntat med allt tills ja träffade min prins. Min bästa vän och framtida man.. Han gör mej hel och jag älskar honom. Det va väl bara det ja ville :)


/Hannah

Av Hannah Lind Kareliusson - 14 februari 2011 14:59

Så här roligt brukar

jag ha i väntan på

att min kärlek

ska komma hem :)


Nr 1


 



Nr 2




Nr 3 


 

Hahahahahahahaaa..

-

Av Hannah Lind Kareliusson - 14 februari 2011 14:15

Har du varit med om det här ?


http://www.blimamma.se/missfall.html

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards