Alla inlägg under februari 2011

Hmm

Av Hannah Lind Kareliusson - 10 februari 2011 15:52

Det kanske funkar nu ? Hmm, fast det vet jag juh inte än eftersom jag bara haft bloggen i typ en minut? Jag har letat efter en bra blogg i veck vis nu men inte hittat någon. Men så va ja inne på facebook och såg att en av mina vänner skapat en här så jag får väl prova då :) Eftersom min gammla blogg blev raderad tänker jag inte lägga ner mej så mkt på bloggandet. man blir ju bara så grymt besviken om allt kommer försvinna igen , önska mig lycka till!


_____________________________________________

Torsdag. ännu en dag med ett schema fullt. Idag blirre allt från träning till att hämta barn på dagis och kolla in  ormar :O Uuuuh.. Heheh.. Men det får gå . Jackiie och jag har varit ute och lekt hela dagen tror ja hon är helt slut piga mii. Nu måste jag invänta min kärlek.

Heeej!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards