Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 3 januari 2012 20:04

Give me Baby




 

Av Hannah Lind Kareliusson - 3 januari 2012 19:56

FAN! kan man lugnt seja, jag kom nyss på mej själv, va inne vid pilla en sväng å drack kaffe, märkte ni vad det är som är fel ? Jo , jag drack kaffe å klockan är 8 på kvällen :( Meneee, nu kommer inte jag somna på brått, och jag som ska upp och jobba sen , men f*n i Helveteeeee! Grrra... att jag aldrig lär mej! Nej nu ska Philip se på luftens hjältar på Datorn så vi får gåå. God natt alla!

Av Hannah Lind Kareliusson - 3 januari 2012 17:02


Uuuhps , Råka visst beställa en sån ;)




 



Av Hannah Lind Kareliusson - 3 januari 2012 15:55

Nu är det tisdag, gen, det brukar väl vaera det en gång i veckan ugefär va jag vet iaf :) Även idag har jag haft en ledig dag så imorron innebär det att det blir jobb, halvdag och torsdag / fredag  HELDAG! 11 timmar dagen alltså, men dom dagarna brukar gå fort bara man vet vad man ska göra och det vet jag iaf onsdag och torsdag :) Men nej nu sitter jag här i stilla lämbacken med barnaskrik och kaffedrickande.. Glass sörplande å ciggarettrök som ryker.. Utomhus förståss.. Idag har vi hälsat på min kära pappa på jobbet, så att barnen fick åka traktor med honom :) Jackiie va också med såklart så hon fick sej lite träning hon med, nu är hon helt slut, ligger vid mina ben och sover lell tösa mi :) Ajjaa, Nu ska jag väl prova att umgås med människorna som springer ut och in runt om mej här.. Ha en fortsatt fin kväll mina vänner OCH ovänner :)


Jag blir också sårad , även om jag inte visar det, Livet kan va ett helvete ibland!

FAN



 


Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards