Alla inlägg den 10 januari 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 10 januari 2012 20:34

Bilder sejer mer än tusen ord, vilket jävla ordspråk. jag tror inte ett dugg på det där, sej tusen ord om en av bilderna i inlägget nedanför.. Jag kan inte iaf, jag har varken fantasi eller ork för det. Men nu idag började väl ändå ett utav världens bästa program, Mästerkocken. Det finns inge bättre program för mej än just det, samt vad blir det för mat med Per Moberg, eller halv åtta hos mej. Jga älskar matlagnings program, men jag har aldrig tid eller lust att stå i flera timmar för att äta en rätt som är borta på tre minuter av hungriga magar.. Nej men ibland när jag är på humör och min kärlek hjälper mej kan det hända att det blir nått mer. Natten som kommer tillbringar jag i Rådom. Jag jobbar imorgon och då behöver jag inte gå upp så tidigt.. Natten blir alltså lung.. Så underbart..

 Nu måste jag förstå min väg...

Av Hannah Lind Kareliusson - 10 januari 2012 18:15

 Visar bara bilder, som jag tycker är värdiga att publiceras..




            




Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards