Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 9 januari 2012 21:21

Jag skrev inget här igår, jag mådde så förbannat dåligt. Det är otroligt hur illa allt va i min värld. jag kunde lika gärna ha tagit livet av  mej såå otroligt obehaglig känsla var de. Både mensverk och tandvärk.. Ni läste nog visst rätt. TANKVÄRK! fan så inihelvete ont det kan göra. Varfje gång jag sväljer känns det som om hela huvudet ska sprängas.. Nog om det , jag sov till och från igår därför blev det som sakt inge skrivande.. Men nu idag förstår ni så har jag dessvä'rre bråttom när jag skriver, maten står på spisen och min stora kälek ska snart använda den här datorn för att spela poker, min guldklimp som aldrig i livet skulle kunna slå mej i det otroligt roliga spoelet.. jag kan.. idag är dagen då jag varit på återbesök,  jippie. men allt har gått bra och jag känner hur den tunga stenen släpper från bröstet.. åå så skönt att den är borta... Jackiie har fått sin träning fäör dagen, vad ens skriver jag för ? det är ju bara ett värdelöst inlägg. det är ju förhelvete inte ens någon som nån av er vilol läsa ? nej jag orkar inte stanna här.

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards