Alla inlägg den 7 januari 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 7 januari 2012 21:56

Min pojkvän ger mej dagligen inspration till att skriva något, han får mej efter varje bråk att inse vad kärlek är. men han har det inte lätt.

Här kommer bitterfittan Hannah som har lust att leka Hitler ikväll, klaga lite på onödiga saker som kan leda till den ena och andra hur som helst. Jag fortsätter att bara hacka. Det är precis som om jag lever för det jag säger oftast saker som jag ite menar. Saker jag får en otrolig ångest över att jag någonsin yttrat mej om. hur kan jag vara så känslo kall i dessa lägen? jag älskar ju honom mest av allt på hela jorden. men ändå leker jag Hitler som om det vore ett vanligt beteende av en lantkossa som mej , Nej , jag måste sluta med det här nu innan det går för långt. Hur skulle det då gå? Nej gud bevare mej väl.. Jag blir kvar här på samma adress en natt till för att få mina synder förlåtna, och hoppas på att morgondagen blir bättre. Jag älskar honom och vi måste lära oss förstå varann. Jaa så är det at ha ett förhållande. det går som på en bergochdahl bana dagligen. Men nu ska jag bli bra. Jag ska bli så bra ....


Idag har vi lekt av oss i badhuset, gjort lite motions simmning och plaskat i badpoolen med barnen. Det är väl det hela dagen har gått ut på. Vara med barnen . Göra dom lyckliga för nån timme innan hemfäärd. Nu sittter jag bara här vid min syster,vän och framtida alkolist kompis. Jag har bestämt att vi ska sitta på varsin parkbänk när vi blir gammla istället för att vara på två olika ålderdoms hem där allt går på rutin. Tvättas, matas,vila,matas,vila,blöjbyte,matas och sova.. Vilket liv. Nej då sitter jag hellre på en bänk och funderar på hur livet kunde gå så jävla snett. Vi får väl se, hur framtiden blir. det är juh inte jag som bestämmer det utan den är ju redan bestämmd utan vad det är jag tror då. Det märker man . men man måste leva dagen som om det vore den sista. Nej om man skulle kunna bestämma ändåå. men nej . Amen och min heliga gud, Nu måste jag reda ut mitt liv..

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards