Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 19 januari 2012 11:39

Igår var det verkligen vilans dag. Før både mej och mitt hjærta.. jag gjorde ingenting på hela dagen. Joo, jag jobbade 11 timmar och va sen ganske trøtt dærfør blev det inga desperata inlægg igår. Alla får ha slø dagar. Jag trænade inte heller så det får i\dag straffas med simming med min kæra Kusiin och min vackraste pojkvæn. Och ikvæll blir det fotbolls træning. Usch va lat jag kænner mej. jag orkade inte ens gå ut med jackiie igår. Vad hemsk jag ær. Vilken ångest jag fick bara før det? Otroligt pinsamt! jag ær egentligen ingen trænings mænniska. jag ær værldens lataste ska ni8 veta men just nu. Undrar jag bara på varfør jag inte gjorde nått igår. Fyy va dåligt gjort av mej. Nej . nu ska jag prommenera en svæng med min søta lilla hund sen blir det simmning. Ha en fin dag alla så ses vi førmodligen ikvcæll :)!

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards