Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 4 januari 2012 18:28

I brist på annat !


ALLMÄNT:
Namn: Hannah Lind Kareliusson
Piercingar: 7 ..
Tatueringar: 2..
Längd: 1.70
Skostorlek: 39/40
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej jag trivs bra här..
Tycker andra att du är attraktiv: Eh, fråga dom?!
Vilken parfym använder du:Rose and Vanillia :)
Vad är du rädd för: Mörker, framtiden och spöken :(
Gillar du Berg-och-Dalbana: Jorå!

SENASTE:
Film du hyrde:vi lever på 2000-talet, man laddar ner film ;)
Film du köpte: Hmm,
Låten du lyssnade på: Ray Lynn - mean mean Woman..
Låten du laddade ner: Minns inte..
Personen du ringde: Min Kärlek :) <3
Personen du fick brev av: Ja det var väl säkert en räkning. men Fick ett kort av Simone :) <3
Personen du fick sms av:  ♥

FAVORIT:
Sak att göra: Omöjligt val..
Sport: Fotboll.
Dryck:beror ju på tillfället...
Kläder: Bekvämt
Bil: Sleta Merch... 124 ärrä va?

ANTAL:
Gånger du varit förälskad: Som barn, HUNDRA, som vuxen, två..
Gånger ditt hjärta brustit: X antal..
Hjärtan brustit på grund av dej: Det har nog hänt..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: 2-3 vad jag vet..
Ärr du har på kroppen: Har inte räknat?

ÖVRIGT:

Vad har du gjort idag: Svarat på en massa onödiga frågor..
Gillar du att slåss: Varför skulle jag ?
Vad ska du göra ikväll: Sovaaa...
Var har du ont: i Ryggen..
Använder du hårspray: Händer..
Kan du stå på händer: Det vågar jag inte ens prova ju..

Av Hannah Lind Kareliusson - 4 januari 2012 15:11

Dom flesta av er gör säkerligen en sammanfattning av 2011. MEN det tror inte jag att jag ska göra eftersom det är borta nu, historia som man bara kan minnas, Därför bestämmer jag för min egen del att Inte dra upp en massa saker med en massa datum om vad som va speciellt just då osv... Det räcker för mej om jag själv vet om det tycker jag! Eller vad tycker ni? har ni gort någon lista? Nej det bryr mej jag inte om, både bra och dåliga stunder har infunnits i detta år och hoppas nu på ett bättree. Men samtidigt är jag rädd flör vad jag kommer möta härnest, vem jag mister ? Vem som drabbas? vad som händer med mej ? oss? ALLIHOPPA! men jag är glad för det jag har och försöker leva i nuet med min underbara kärlek och Lellsnuttspiga mii Jackiie. Det betyder, Kärlek, vänner och familj! rästen skiter jag i. Neej , Det här var alltså min sammanfattning av 2011, hur ser din ut ?



Vill bara medela om att ickegodkända kommentarer visas ej!

:)

Av Hannah Lind Kareliusson - 4 januari 2012 14:37

Nu jobbar jag :) Men dock bara halvdag.. Ser fram imot morgondagens arbetspass som halva dagen skall tillbringas vid Syster :) Vi ska alltså dit på besöök . Det blir nog en bra dag imorron. även på fredag jobbar jag. då är det röd dag vilket betyder bullbakar dag :) skulle egentligen ha bakat idag men det hinns med. har ingen jäst hemma häller så, Mjoo. Jobb är nog en sak jag absolut inte skulle klara mej utan. Här vilar själen som det vill. Inga jätte krav bara vämskap. Och lycka att få hjälpa till. Underbart.. 

Nej nu ska jag gå tillbaka. ses senare :)


Det glädjer mej att se att besökssiffrorna stiger, har gått från 3 till 34 :) Hell yaa! 

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards