Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 5 januari 2012 21:45

Känns som om jag vore bakfull, nej fy vilken huvudvärk jag har!


Godnatt världen..



 

Av Hannah Lind Kareliusson - 5 januari 2012 20:00

Hennes texter är underbara, väldigt inspererande och välbehövliga.. Jag känner igen mej i henne, hon har många olika roller. hon är en brud med klass och stil.. Jaa, henne får jag aldrig nog v, kvinnan som är min förebild, kvinnan som jag alltid vill minnas, kvinnan jag vill se mer av.. Hon betyder helt enkelt. Men nu sitter jag här i nuet och har en syster som tjatar om ett dator byte för hon ska spela. Maten har vi redan slängt i oss så nu väntar vilan, Äntligen. bara få ligga och njuta av livet med Colin lutandes mot min axel, han somnar nog snart. Han ser helt utsliten ut stackarn.. Så nu när TopCat går varm på tv glider hans ögonlock längre och längre ner.. Men han är samtidigt en jobbig en, han går runt datorn ocg trycker på knappar och försöker dra ut internett sladden.. GAAH! Nej nu behöver jag vilan. och den där efterlängtade ciggaretten jag väntat på ungefär hela dagen.. Den ska jag ta n innan det blir försent...


 

Av Hannah Lind Kareliusson - 5 januari 2012 15:37

 Jaaa, Nina hon är speciell hon, läs hennes blogg så kanske ni förståår... :D HAHAHAHHA

Ninalindkareliusson.bloggplatsen.se

Av Hannah Lind Kareliusson - 5 januari 2012 14:53

tjolahoppsan saa! idag är det ingen vanlig dag för det är Hannahs namnsdag Hurra hurra hurra ! 5 Januarie, vilken jävla dag, idag är det 2 år sen min kära Gammelmormor gick bort, herregud vad tiden går fort :/ Alldeles för.. Jag saknar henne.. Mycke mer i vissa stunder, som när jag är ledsen eller bara känner mej väldigt nere.. Men det är ju liksom sånt som man bara kan sitta å tänka å sjunka lägre och lägre ner i lerpölen. Men det är absolut inte bara negativa tankar som uppkommer. Ibland finns inget i världen som kan göra en ledsen. jag älskar min amilj, jag kan leva livet fullt ut om jag vet att dom finns där för mej. Mina älsklingar! nej nu helt plötsligt kom jag på att jag måste gratta min syster Rut på hennes namnsdag som va igår, GRATTIS RUT! är vid zandra nu med "jobbet" så ska fortsätta umgås här :) ha en fin dag alla! Hej hej hej..



JAG ÄLSKAR NAGLAR!


 

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards