Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 21 januari 2012 10:31

Idag är det jobb som gäller. Senare ska jag försöka hinna med att simma innan jag ska iväg till Karlstad på Hockey. Hockey som inte ens är roligt längre efter att dom bara förlorar! -.- Men det är ju min pressent till Pappa. Han tycker det är kul därför ställer man upp. Pappa är den bästaste som finns. Han finns alltid med mej. Jag älskar honom!Jag gör mej på ett försök att baka lite, Det blir nog bra. Jag ska även prova på att slänga ihop en Tacopaj. Den blev visst omtyckt här. men det trodde jag inte den skulle bli. Jag har det bra nu. Jag har fått det så¨otroligt bra på senare år. Med Jackiie, Jobb , bil, Hus , M.m Kanske för bra och för fort fram. Jag hinner inte känna efter riktigt. >Idag ska Jackiie iväg på agility träning. Min lilla! <3 Jag har det bra. Så jag får leva efter det och se vad framtiden har att erbjuda mej. Men ändå fattas det något. Men vad ?Lät du henne komma närmre ? var hon vackrare än mej? ja det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dej, Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer, Har försökt visa dej med blicken men det är inte mej du ser. Den här platsen är nån annans och jag måste hitta ut. Hur ska ma älska nån som har älskat nån förut?

Av Hannah Lind Kareliusson - 21 januari 2012 10:31

Idag är det jobb som gäller. Senare ska jag försöka hinna med att simma innan jag ska iväg till Karlstad på Hockey. Hockey som inte ens är roligt längre efter att dom bara förlorar! -.- Men det är ju min pressent till Pappa. Han tycker det är kul därför ställer man upp. Pappa är den bästaste som finns. Han finns alltid med mej. Jag älskar honom!Jag gör mej på ett försök att baka lite, Det blir nog bra. Jag ska även prova på att slänga ihop en Tacopaj. Den blev visst omtyckt här. men det trodde jag inte den skulle bli. Jag har det bra nu. Jag har fått det så¨otroligt bra på senare år. Med Jackiie, Jobb , bil, Hus , M.m Kanske för bra och för fort fram. Jag hinner inte känna efter riktigt. >Idag ska Jackiie iväg på agility träning. Min lilla! <3 Jag har det bra. Så jag får leva efter det och se vad framtiden har att erbjuda mej. Men ändå fattas det något. Men vad ?Lät du henne komma närmre ? var hon vackrare än mej? ja det finns dagar som jag tänker mer på henne än på dej, Jag går bredvid men halkar efter jag orkar inte springa mer, Har försökt visa dej med blicken men det är inte mej du ser. Den här platsen är nån annans och jag måste hitta ut. Hur ska ma älska nån som har älskat nån förut?

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards