Alla inlägg den 15 januari 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 15 januari 2012 10:05

Idag är det söndag. Vilodagen på veckan . men ingen ro här jobbet kallar. Idag har min dag börjat bra. Bilen stannade vid affären och där stod vi som två frågetecken. Så jag blev en halvtimme sen till jobbet idag. Men det gjorde inget. Som tur va. Igår lyckades jag simma 1 km. Det är inte mycket men det är mycket för mej som är otränad. Idag blir det att åka dit igen och göra en vända. Kärleken följer mj idag så jag är inte ensam. Fast när man är ensam blir det ingen stress. Men när Johanna var med va det perfekt tempo. Sköönt! Ikväll har jag även Fotbollsträning. Jippi! Som jag längtar varje dag. Även en prommenad har jag lyckats klämma in.

Såå bra känner jag mej nu. Om jag ändå bara kunde hålla i det här nu så skulle livet gå som på en dans sen. Har en himmla tur som har en pojkvän som vill vara med mej å träna.. Så slipper jag va helt själv. Nog o det Imorgon är det måndag. Vilket innebär 11 timmars pass. Som jag längtar.......... -.- Nu måste jag fortsätta om jag vill vara kvar.

Jag kan. 

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards