Alla inlägg den 24 januari 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 24 januari 2012 17:53

Klockan är nu sex. Vilket innebär att jag har en timme kvar på jobbet sen måste jag försöka röra på mej idag. Ett springpass får det nog bli. Men det är så kallt. Ja det kan inte hjälpas jag måste. Och måste man så måste man.. JAg är fortfarande trött och yr, känns som om jag är full.. Men de är ja knappast, Jag har inte druckit sen? Hmm. Jag minns inte . Inget de här året iaf. emn till helgen får jag väl ge med mej nu när jag fått med mej Ida ut. Min sötaste marie skulle ha varit med också :/ Snyyft! Igår fick jag med mej Erika och Marie på en simtur . Underbart skönt med vännerna vid sidan av jobb eller annat. Bara va. På tal om vänner. Endel betyder mer än andra och så är det bara. Idag har jag insett att jag har en vän som ligger mej varm om hjärtat. Jag vill aldrig mista dej. Aldrig nånsin... <3

Av Hannah Lind Kareliusson - 24 januari 2012 14:09

Vilken bra början jag hade på min dag idag, Rickard väckte mej vid 07.20 så jag gick upp vi åkte iväg till vårat, När jag varit här i ca 10 min kommer min "kollega" och sejer att jag inte ska jobba. Då inser jag att jag inte börjar förens 12.30 Lyckat. Men men så är det allt med livets glada gång. Fy å blä för det. Imorron kunde jag ha gjort samma misstag om jag inte lyssnat på va dom sa förut nu. Jag trodde jag hade heldag imorron men jag börjar inte förens två. Shit Happens! Fan nu jobbar jag iaf och får väl fortsätta med det. Ha en fiin dag alla! <3


         

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards