Alla inlägg den 17 januari 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 17 januari 2012 15:19

Skrev jag nått igår? jag minns inte. Men det spelar mej inte så stor roll för jag skriver när jag hinner och absolut känner för det. Det blir inge bra skrivande om man inte är motiverad till att skriva. Det är sant.. Igår när jag kom hem från mitt kära jobb gick jag en stilla prommenad i ca 30 min. Va mörkt det va. Och jag som är mörkrädd. Sen sprang jag i 20 min och hann 4,3 km. Eller ja Jogging kanske det heter med finare ord. Rättare sagt tillåmää. ;)

Idag. Eller nej imorse skulle vi köra min kära svärmr till sin kollega. hon skulle på jobb. Och jag. eller vi jag och Rickard åkte till badhuset och plaskade som två pimgviner. Vi simma faktist. det va väl därför vi åkte dit.. Ja Hannah, ANTAGLIGEN! Så nu sitter jag här trött som en dö säl. Men ikväll blir det mer . Både prommenad och jogging tur får bli av. Jag tänker mycke bättre när jag gör det ensam. Dessutom vill inte Rickard med. Men när det är mörkt kan det vara en trygghet att ha någon bredvid sej. Jag hatar mörker. Det tror jag Jackiie också gör. Hon går å hukar sej i skogen och reagerar på alla ljud så jag går på spänn hela tiden. Men ändå fanns inget där. Vad jag vet. Vad jag såg.. Men vad händer just nu då med mitt så in i helvete intressanta liv? Jooo, Jag jobbar och sliter. Det behövs. det här är min plats. Jag är Lycklig nu. Jag mår redan bättre och kommer visa alla en dag. Varför jag blev jag..




   

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards