Alla inlägg den 6 januari 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 6 januari 2012 21:56

Det kanske inte syns men jag är så jävla trött.. Så inihelvete trött är jag idag, Jag kan somna när som helst här nu.. Baaaaah, 11 timmars passet är nu avklarat så nu blir det bara vila igen. På samma adress som igår.. Jag sover här borta en natt till för jag sov så otroligt bra här. Jag vakna innan väckarklockan imorse och va faktist pigg. Underbara jag, som lär av misstagen jag gör.. Så jag provar inatt igen. Kärleken klarar sej alltid!

Idag har jag haft en underbart bra dag på jobbet. Vi bakade bullar, sockerkaka, mjuk pepparkakaa. Och båda dom sjönk.. Resten kan ni nog räkna ut va ? eller? ni kanske inte förstår vad det va jag skrev? men för mej är det en självklarhet eftersom jag va med om denna roliga upplevelse? Det blev många skratt vill köksbordet idag.. Bevare mej gud för att du unnar mej detta. På vägen hem stanna ja till vid min syster K* för att låna hennes bok, Dyngkåt och hur helig som helst! Av Maria skäringer. Hon är allt för underbar ho dään tösen see uuhjamejja..

Jag får väl börja läsa den snart så jag nån gång kommer in i den. Det är min fredag det. Vila ochen bok. Låter som om jag är värsta livsnjutaren men njaa.. jag vet inte det.. Förut kom jag hem.. Då hademin kärlek lagat mat till mej, gud vad han är underbar. Han är personen som jag aldrig skulle klara mej utan, personen som kan finnas till för alla. Han är en "alltiallo" person min kärlek, Han lämnar ingen utanför.. Han är mitt allt. Min framtid.. Hannah och Rickard, Rickard och Hannah.. det spelar ingen roll hur man än vänder och vrider på det så låter det så bra, så himla rätt.. Vi kanske är menade för varandra. I nuet! men alla borde leva sitt liv nu idag, istället för att vänta!





Jag kommer aldrig lämna dej lille älskade vän!


 


Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards