Alla inlägg under januari 2012

Av Hannah Lind Kareliusson - 3 januari 2012 17:02


Uuuhps , Råka visst beställa en sån ;)




 



Av Hannah Lind Kareliusson - 3 januari 2012 15:55

Nu är det tisdag, gen, det brukar väl vaera det en gång i veckan ugefär va jag vet iaf :) Även idag har jag haft en ledig dag så imorron innebär det att det blir jobb, halvdag och torsdag / fredag  HELDAG! 11 timmar dagen alltså, men dom dagarna brukar gå fort bara man vet vad man ska göra och det vet jag iaf onsdag och torsdag :) Men nej nu sitter jag här i stilla lämbacken med barnaskrik och kaffedrickande.. Glass sörplande å ciggarettrök som ryker.. Utomhus förståss.. Idag har vi hälsat på min kära pappa på jobbet, så att barnen fick åka traktor med honom :) Jackiie va också med såklart så hon fick sej lite träning hon med, nu är hon helt slut, ligger vid mina ben och sover lell tösa mi :) Ajjaa, Nu ska jag väl prova att umgås med människorna som springer ut och in runt om mej här.. Ha en fortsatt fin kväll mina vänner OCH ovänner :)


Jag blir också sårad , även om jag inte visar det, Livet kan va ett helvete ibland!

FAN



 


Av Hannah Lind Kareliusson - 2 januari 2012 23:47




Vad tycker ni om henne ? enligt mej finns det inte ens ord som beskriver henne! Usch,, HAHAHAA

Av Hannah Lind Kareliusson - 2 januari 2012 23:25

Jahapp, då var Facebook borta och här sitter jag istället nu och skriver. Facebook ä seriöst ett samhällsproblem och en skvaller sida! Men jag kommer säkert att ta upp den igen nån gång men just nu lever jag bättre utan den tror jag :) Idag är det måndag, och en ledig sådan. så jag har varit med mina söta små.. Philip å Collin , världens hjärte gull :) Nu är det ett nytt år, med nya möjligheter. Har ni några nyårslöften? Det har inte jag för jag kan inte hålla dom ändå. Suck..  Men iaf så kan man ju försöka.. =) Det är de värt, jag jobba dessutom hela nyårs helgen så det blev tyvärr inga väldiga saker fölr min del. Men vid 12 slaget va jag med Philip iaf så han fick se på raketer :) Å FAN TA DEJ TYSK JÄVEL! som sköt tidigt på kvällen när jag va ute med jackiie, hon blev liv rädd och bara sprang stackera raaa, Det borde vara lag på att man bara får snmälla exakt kl 12 sen INGE MER! men vem tror ni bryr sej ? Vi djurvännersåklart, men knappast dom andra... Ajajaa Jul har det ju varit också, och det va nog höjdpunkten på året! vad kul det är att få ge barnen saker och se hur glada dom blir för dom :) Det är så man blir tårögd ju.. Snyft, Heheh ;) Och jag fick nog en av dom bästa presenterna nån kan få, Mia Skäringers Ljudbok; Avig Maria! Lyckliga jag som har den, satan va braaa .. Jackiie sitter bredvid mej med en boll i munnen och säger ungefär, Mamma jag vill leka! Men hur många gånger om dagen tror ni inte vi gör det ? med samma boll, samma kast, samma sak dag ut och in.. Jag kastar hon kommer tillbaka med den.. Och så går det runt,  heeela dagen lång. Någon som har tråkigt som kanske vill låna mammas ängel ett slag ? :) Så hon får leka av sej lite bara :) Nu ska jag alldeles snart lägga av med skrivandet så jag kan tänka på vad jag ska skriva nnästa gång. För man måste juh tänka och känna för att ha humöret uppe för att skriva :) Ha en fin kväll alla!

     

Presentation

Jag lever mitt liv nu idag, istället för att vänta.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

älskar du någon ?
 Ja
 Nej
 Kanske

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Hannah

Hannah

  

Min Gästbok

Tummen upp!

Jack


Ovido - Quiz & Flashcards